Pinigų grąžinimo politika
El. parduotuvėje labella.lt įsigytų prekių grąžinimas
Dėl grąžinimo kreiptis turit TIK el.paštu info@labella.lt .Į el.laiškus atsakom darbo dienomis, atsakom per 1-5d.d.
Kokybiškų prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei*:
-
grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
-
prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
-
prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
-
grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos;
-
grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.
Atkreipiame dėmesį, kad vartotojas, nusprendęs grąžinti lūkesčių netenkinusią prekę, praneša verslininkui apie sutarties atsisakymą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties, arba pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties formą (Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 6 dalis). Tuo tarpu Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 5 dalyje nurodyta, kad vartotojas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo verslininkui dienos (pabrėžtina, kad verslininkas privalo pateikti vartotojui patvirtinimą apie gautą pranešimą dėl sutarties atsisakymo) turi išsiųsti arba perduoti prekes verslininkui arba kitam jo įgaliotam asmeniui, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį vartotojui atsisakius sutarties pareiga atsiimti prekes tenka verslininkui. Minėta nuostata plačiau paaiškinta Europos Komisijos pranešime Nr. 2021/C 525/01 „Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2011/83/ES dėl vartotojų teisių aiškinimo ir taikymo gairėse“, kur nurodyta, kad vartotojas grąžina prekes prekiautojui išsiųsdamas jas atgal per 14 dienų, pradedant skaičiuoti nuo kitos dienos po to, kai vartotojas pranešė prekiautojui apie savo sprendimą atsisakyti sutarties.
Taigi vartotojas turi įstatymo numatytą teisę per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ir pareigą per 14 dienų nuo pranešimo išsiuntimo pardavėjui dienos išsiųsti arba perduoti prekes verslininkui arba kitam jo įgaliotam asmeniui.
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
-
prekių supakavimą;
-
prekių pristatymą ir jo išlaidas (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.Avalynės dėžutės vertė 10€,grąžinant apgadintą dėžutę ( apklijuotą lipnia juosta,aprašinėtą ar kitaip ne siuntimo metu apgadintą) nuo grąžinamos siuntos vertės nuskaičiuojam 10€.Siunčiant grąžinimą prekės pakuotė turi būti įpakuota į papildomą įpakavimą (siuntimo maišelį,parduotuvės maišelį,popierių ar kitas pakavimo medžiagas).
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti gražinimo formą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti banko sąskaitą pinigų grąžinimui.
Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 d., į kurias įskaičiuojamas laikas per kurį darbuotojai nustatys ir įvertins, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).
Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui ar naudotas nuolaidos kodas siuntimui, prekę grąžinant ši suma bus išskaičiuota iš mokėtos sumos.Taip pat bus išskaičiuotos prekės siuntimo išlaidos ( faktūroje matomos, kaip siuntimas).
Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį ir prekės užsakomos specialiai jam ( konkretus modelis,konkretus dydis) sutartis gali būti nutraukta tik pardavėjui pilnai įvykdžius užsakymą.Tai yra pirkėjui gavus prekes.
Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai patvirtiname, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje: www. ec.europa.eu/odr
<!-- @page { margin: 0.79in } P { margin-bottom: 0.08in } --> <!-- @page { margin: 0.79in } P { margin-bottom: 0.08in } A:link { so-language: zxx } -->